Alla inlägg den 8 september 2011

Av Camilla - 8 september 2011 13:27

Jag känner mig lite sorgsen idag. Tittar på gamla bilder från när Emil var liten och undrar vad som hänt. Svårt att förstå och acceptera att jag så plötsligt har fått en tonåring som har det väldigt jobbigt just nu. Humöret svänger som den värsta berg och dalbanan och det är väldigt svårt att hänga med. Ena sekunden är allt så bra och i nästa så smäller dörren igen framför näsan och det är svårt att fatta vad det var som hände. Undrar om det är bara jag som är så blödig över att mitt barn växer upp eller finns det flera som är som jag???

   

Min fina lilla prins..

Nu ska jag dricka te och läsa denna bok och hoppas på bra tips.

 

Ikväll blir det en tur till Borlänge med min kära mamma och mitt älskade monster. Vi ska shoppa och äta tillsammans.

Ha en bra dag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards